zondag 7 februari 2016

Finishing touch

Het is al een tijdje rustiger op mijn blog, maar niet gevreesd. Achter de schermen ben ik nog steeds actief met ons huis. En best wel heel actief kan ik je vertellen. De afgelopen weken zijn mijn man en ik druk in de weer om een aantal projecten thuis weer op te pakken.

Zo hebben wij eerder deze maand de gang opnieuw gewit en krijtbordverf op de meterkast deur gedaan. Een leuke tekst erop en je hebt gelijk een nieuwe entree! Ook hebben wij de afgelopen twee weekenden gewerkt aan de kamer van onze jongste. Deze verdiende een kleine metamorfose. Ik verfde een lambrisering in Early Dew op zijn witte muur. De nieuwe accessoires zijn besteld en de leren handgreepjes die wij zelf maakte voor op zijn kast staan erg stoer. Foto's volgen snel. Het volgende project is onze slaapkamer en de werkkamer. Overal in huis vind je uitgescheurde bladzijden om hier en daar de diverse kamers de 'finishing touch' te geven. Ik houd jullie op de hoogte van de progress in ons huis. Stay tuned! Voor nu alvast een foto van ons gang en tekst op de krijtborddeur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten