zondag 30 augustus 2015

Bye Bye August! Hello September!

Oh my...wat kan er toch in een korte tijd veel gebeuren. De maand augustus was nogal turbulent voor ons.
Dit is ook de reden waarom het op mijn blog nogal stil is. Mijn hoofd zit vol met alle dingen die er gebeuren en dan heeft weer effect op mijn creativiteit. Herkenbaar? In alle chaos geniet ik van de kleine dingen in het leven. Zoals mijn lieve man en onze ondeugende jongens. Zo zijn wij deze maand begonnen met de grote jongenskamer voor onze jongste. Op Instagram had ik volop inspiratie opgedaan en toen de timmerman ingeschakeld. Hij heeft een prachtig mooi bed van underlayment gemaakt. Floris was enorm trots op zijn grote bed. Underlayment heeft een stoer effect en de noesten geven het bed nog meer uitstraling. Foto's volgen snel (echt!). Ook heb ik weer eens wat gekocht bij mijn lievelingswinkel Stockhomeshop. Items die gelijk een groot effect hebben in de woonkamer. Zoals de poster 'Light as a Feather' boven de bank. Gisteren is mijn creativiteit weer een beetje aangewakkerd en dat had alles te maken met het bezoek van Mariet. Voor haar blog MissJettle kwam zij ons huis fotograferen. Zo leuk! Het werd een heerlijke middag waarin we samen hebben zitten schuiven met accessoires. Erg leuk om je huis door de ogen van iemand anders te zien. Een mooie afsluiter voor de maand augustus.

En ja en dan is het overmorgen september....we weten nu al dat het heftig gaat worden. We omarmen elkaar en de mensen om ons heen en tussendoor genieten we van de mooie dingen die er ook zijn.

Liefs Suus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten