woensdag 1 april 2015

Bye Bye March! Hello April!


De maand maart was een enorm dynamische maand. Op het werk ben ik erg druk met allemaal coole projecten en ook achter de schermen met van alles bezig voor mijn blog. Afgelopen maand vertelde ik jullie dat ik een enorm leuk telefoontje ontving. Deze maand kan ik al iets meer vertellen over de plannen die hier uit gekomen zijn. In samenwerking met een mooi Nederlands kindermerk ga ik een 'Loved by Suus' accessoire collectie beginnen! Een collectie met accessoires waar ik enorm blij van word. Producten die én leuk zijn voor de kids maar die ook zeker een mooi plekje in je huis verdienen. In mijn vrije uurtjes ben ik druk in de weer met distributeurs en ontwerpers. Dit kwam zo op mijn pad en ik moest hier natuurlijk iets mee doen. Erg spannend allemaal! In april zal de collectie tot stand gaan komen en zullen we hard moeten werken om alles 'up and running' te krijgen. Ook zit ik deze week samen met een grafisch ontwerper die gaat helpen met een nieuwe beeldmerk voor mijn blog. Bij een nieuw project hoort ook een nieuwe stijl toch? Halverwege de maand heb ik een afspraak staan voor een interview en binnenkijken bij ons thuis! En ook verschijnt er een binnenkijken op mijn eigen blog. Leuke dingen allemaal. Het mag ook wel. Het begin van de maand staan wij stil bij een groot verlies. Een liefde zo groot zal voor altijd bij ons zijn. Hele fijne maand allemaal.
 
Liefs Suus
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten