zondag 1 maart 2015

Bye Bye February! Hello March!

Inspiratie was het 'key word' voor de maand februari. De afgelopen maand bezocht ik de interieur beurs Interio in Gent en mocht ik voor mijn werk naar Kopenhagen.
Ik vind het heerlijk om nieuwe dingen te ontdekken, nieuwe mensen te ontmoeten en inspiratie op te doen. Op het werkfront liep het ook allemaal erg goed. Zo introduceerde ik mijn eerste lijn van nieuwe producten. Het is zo ontzettend gaaf om met de ochtendkrant aan tafel te zitten en dan onze advertentie tegen te komen. Deze kranten worden uiteraard bewaard! De stapels tijdschriften die ik meenam uit Denemarken zijn echt helemaal het einde. De dingen die ik tegenkom ga ik natuurlijk met jullie delen op mijn blog. Februari was al bijna afgelopen en toen kreeg ik een ontzettend leuk telefoontje. Zo kreeg het einde van de maand een enorme leuke wending. Ik kan er nog niet veel over vertellen maar 'I feel the start of something new'. Heel spannend allemaal! In de maand maart komt er een mooie binnenkijken op mijn blog van iemand die ik met heel veel plezier volg op Instagram en verschijnt ons huis ook op een blog met een binnenkijken. Verder ben ik bezig met een Moodboard voor de kamer van onze jongste, die deze zomer alweer 3 jaar wordt. Genoeg ideeën dus! Ik wens jullie een hele fijne maart maand.
 
Liefs Suus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten