zondag 15 februari 2015

&Styling: Family Set


Al een tijdje heb ik een 'huge crush' op het prachtige servies van Catherine Lovatt, het servies wat zij voor Serax maakte. Eenvoudig vorm gegeven maar toch uitgesproken en herkenbaar. Na een lange tijd zoeken vond ik de té gekke winkel Stockhome die het servies verkoopt en kocht ik de kleine kandelaar en twee koffiebekers. Inmiddels is mijn liefde nog verder aangewakkerd en word ik enorm blij van de mooie vormen. Wie mij op Instagram volgt is het vast opgevallen dat ik deze twee items erg veel gebruik in mijn foto's. Zo drink ik niet alleen koffie uit de beker maar staat mijn kleine vetplantje er ook allermooist in. En ook de kandelaar wordt veelzijdig gebruikt. Natuurlijk voor het branden van een kaars maar ook erg mooi om een plaatje mee af te stylen. Het servies draagt de naam Family Set en ziet er door het gebruik van cilindervormen ook echt uit als een familie. Op mijn wenslijstje staan nog een aantal Must Have's zoals de karaf en de kom. To be continued :)

 
 



 

Foto's:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten