vrijdag 28 november 2014

Must have 2015: Cube Calendar

Is het al bijna 2015? Ik kan niet wachten om deze prachtige kalender te gebruiken. Ik spotte de Cube Calendar afgelopen maand op de DDW in Eindhoven. Prachtig vorm gegeven in een allermooist doosje. De Cube Calendar is ontworpen door Philip Stroomberg en is een echte MUST HAVE voor 2015. Elke dag scheur je een kaartje van de kalender, die daarmee langzaam van vorm verandert. Tussen de 'gewone' dagen staan hier en daar quote's of citaten die ontroeren of een lach op je gezicht toveren. Een verassend element! Nog een maand en dan kan ik beginnen met scheuren. De kalender staat momenteel bij ons op de kast in de woonkamer. Ik kan me voorstellen dat hij straks op verschillend plekken in huis zal terugkomen. Door de mooie vormgeving en het grafische ontwerp is het een echte eye-catcher! Kom maar op 2015. Ik ben er klaar voor.


 
Foto's:
Suus Loves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten