woensdag 1 oktober 2014

LIVE at the Woonbeurs 2014

Deze ochtend vertrok ik al vroeg richting Amsterdam. Laptop in de tas en een goede koffie voor onderweg. Vandaag is de dag dat ik samen met andere bloggers LIVE mag bloggen vanaf de woonbeurs. Hoe gaaf is dat? Naast mij zitten Elvira van Elv's, Femke van Femkeido en Christine van House of C. Tegenover mij Wendy van Beeldsteil, Irene van Bureau Knipoog en Sandra van Accessorize your home. Souraya van Binti Home, Patrick van Interiorator en Marlies van Mliees zijn ook van de partij! We zitten in het bloggercafe in het hart van de woonbeurs met onze lovely host Kirsten Jassies. Een inspirerende club mensen en hoe leuk om ze nu IRL te ontmoeten. We delen allemaal een passie voor wonen. Om negen uur kregen wij alvast een sneak peak. Heerlijk om even rond te lopen zonder dat er al te veel mensen zijn. Fijn om foto's van een afstandje te kunnen nemen en met ondernemers te praten. Hier word ik echt blij van. Nu eerst even een rondje lopen en meer inspiratie op doen. Vandaag volgt er dus nog meer!

 
 
Foto 1: Welcome at the woonbeurs
Foto 2: VT wonen huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten