dinsdag 7 oktober 2014

&Styling: hout en grafische prints

De afgelopen week was fantastisch! Live bloggen op de Woonbeurs en in dezelfde week ook nog eens hét blogevenement van het jaar: Meet the Blogger. Wow, wat een inspiratie, wat een energie en wat veel ideeën! Afgelopen zondag was het tijd voor een cool-down! Heerlijk thuis met de jongens en eindelijk die mooie spullen van Lotje Dotje een plekje geven.

Een tijdje geleden spotte ik de prints en houten producten van Lotte op Instagram. Ze vielen mij op vanwege de unieke en eigen stijl. Handgemaakte producten die Lotte zelf ontwerpt en maakt. Op Instagram was Lotje Dotje gelijk een enorm succes! Al gauw kwam ik haar ontwerpen tegen in verschillende huizen. Haar stijl is herkenbaar, playful en brengen een lach op mijn gezicht. Bij ons hebben de prints een mooie plekje gekregen in de woonkamer en op mijn werkkamer. De houten banners zijn favoriete! Ik vind de banner met de tekst 'It's Playtime' het allerleukst. Of toch die met 'You are Loved' of toch 'Hooray it's today'....Kiezen hoeft gelukkig niet. Laat een berichtje achter op mijn Facebook/Instagram of Blog en laat mij weten of zien waar je de banner gaat ophangen. Zo maak je kans om je eigen unieke Lotje Dotje item te winnen. Op zondag 12 oktober 2014 maakte ik de winnaar bekend.




Foto's:

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook dol op Lotte haar spulletjes, heb zelf vanalles van haar in huis!

    Leuk geschreven!

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja prachtig he?! Ik word er ook helemaal blij van! x

      Verwijderen