woensdag 24 september 2014

My own HOME Office

Vorige week schreef ik over mijn wens voor een HOME Office plekje bij ons op de studeerkamer. Afgelopen vrijdag ging ik samen met mijn schoonvader naar de Karwei om hout uit te zoeken. Grote platen underlayment! We hadden de maten meegenomen en de houtzagerij zaagde de stukken voor ons alvast op maat. Dezelfde middag gingen mijn schoonouders aan de slag en afgelopen zondag hing het bureau al bij ons aan de muur! Ontzettend blij met het resultaat. Wat een heerlijke plek! Hier kan ik al mijn ideeën uitwerken, knipsels ophangen, mooie hoekjes creëren en mijn favo dingen neerzetten. Het ontwerp spotte ik ook op de Karwei. Wil je ook zo'n prachtig plekje thuis? Klik dan hier en dan zie je hoe makkelijk het te maken is. De aankomende tijd mooie office spullen kopen en het geheel nog verder aankleden. Heerlijk! Dank je wel lieve schoonouders!






Foto's:
Suus Loves

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Ik hou ontzettend van underlayment maar het model maakt 'm extra bijzonder. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Zo blij mee! Een heerlijke plek geworden.

      Verwijderen