vrijdag 19 september 2014

H O M E Office

Ook bij mijn nieuwe werkgever is het heel normaal om een dagje Home Office te houden. Super fijn om je hoofd even te ordenen en presentaties door te nemen en voor te bereiden. De eerste drie weken zitten er alweer op! Veel nieuwe indrukken, ideeën in mijn hoofd en wat een prachtig team om mee samen te werken. Afgelopen week had ik een dagje Home Office om alles op een rijtje te zetten. Iets langer blijven liggen in de ochtend, heerlijke koffie in de buurt en de benefits van drie keer samen eten met de boys. Het is nu dus ook tijd voor een mooi werkplekje op de studeerkamer. Een ruimte waar ik mijn spullen kwijt kan en al mijn ideeën kan uitwerken. Mijn lieve schoonvader heeft aangeboden te helpen met het maken van een bureau. Een plan begint natuurlijk met inspiratiebeelden en mooie eye-cathers voor op de muur. Zoals bijvoorbeeld de prachtige kaarten van Maaike van My Deer Art Shop en ook een aantal van mijn eigen Instagram foto's afgedrukt door Via Martine. Dit weekend gaan we samen aan de slag. Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten