zaterdag 13 september 2014

Dutch Mom Blog Awards

En de winner in de categorie Talent is......Suus Loves! OMG!!! Vanmiddag reisde ik samen met mijn gezin naar #010 om inspiratie op te doen op het 100% Mama Event. Het werd een middag om niet te vergeten. Eerder deze week schreef ik over mijn nominatie voor de Talent Award en vanmiddag won ik desbetreffende award met mijn blog. Wat een feest! Daar stond ik dan tussen mijn favo bloggers zoals Zilverblauw, Urban Moms en Me-to-We. Wat een eer! Esther Buitendijk van Urban Moms is de creatieve brein en oprichtster van de Dutch Mom Blog Awards en reikte de prijzen uit. Dank je wel lieve Esther en jury voor de lieve woorden! Deze mooie dag sloot ik af met mijn 3 mannen en mijn mama. Heerlijk samen pannenkoeken eten! En nu ga ik eerst de Goodie Bag eens goed bekijken....Een hele tas vol! #happy #DMBAnl #suusloves
 
Zilverblauw won zowel de publieks- als de vakprijs in de categorie Interieur & Lifestyle. De meiden van  Just by Manon wonnen in de categorie Fashion & Lifestyle ook de publieks- en vakprijs. Parenting blog Me-to-We won de Award in de categorie Parenting ook twee keer! Cheers ladies and mister! Well done!!
 
 
Foto:

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Gaaf zeg! Geniet ervan.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Zo leuk allemaal. Veel mooie dingen!

      Verwijderen
  2. Geweldig, iets om heel trots op te zijn, terecht dat je er tussen mocht staan! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marit! Heel bijzonder was dat! Tot gauw. x

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd, wat een leuke prijs om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen