maandag 1 september 2014

Bye Bye August! Hello September!

Ook augustus was een feestmaand! Deze maand vierde ik mijn eerste blog verjaardag en dat vraagt natuurlijk om een feestje. Een aantal van mijn favoriete merken stuurde mij geweldige cadeaus toe en deze mocht ik gisteren weggeven aan een Suus Loves lezer. Wat een fantastische reacties heb ik op de actie gekregen en wat een lieve mailtjes over hoe mensen mijn blog ervaren. Heel bijzonder!

Verder stond augustus in het teken van het vieren van 'New Beginnings'. Na ruim 10 jaar bij een prachtig mooi merk gewerkt te hebben, is voor mij tijd voor iets anders. De eerst helft van de afgelopen maand heb ik hard gewerkt om alles zo goed mogelijk af te ronden en een mooie overdracht voor het team achter te laten. Na een week van borrelen, lunches en etentjes stapte ik op 14 augustus in een auto afgeladen vol met lieve kaartjes, cadeaus, bloemen en een geweldig designed afscheidscadeau van het team. Veel tranen maar zeker ook met een glimlach. Terugkijkend op een prachtige periode en het vieren van nieuwe dingen!

Daarna werd het stil. Twee weken vrij en samen met de kinderen leuke dingen ondernemen. Genieten van de kleine dingen in het leven en mezelf weer opladen voor de nieuwe uitdaging. September is namelijk niet alleen de maand dat ik met mijn nieuwe baan begin, maar vooral de maand dat onze oudste voor het eerst naar school gaat. Op 1 september brengen wij onze oudste naar zijn grote school en op 2 september start ik bij een ander prachtig merk. September staat voor ons dus in het teken van nieuwe indrukken. Hoe zal het gaan op school? Wat vind ik van mijn nieuwe baan? Hoe vinden we als gezin samen weer een nieuw ritme met alle veranderingen? Ik kijk er enorm naar uit en zeg met veel vertrouwen: september, kom maar op! You will be amazing!

Foto Collage:

1 opmerking: