vrijdag 1 augustus 2014

Bye Bye July! Hello August!

Juli was een echte feestmaand! De maand waarin onze beide jongens jarig waren en we veel gelachen hebben met onze familie en lieve vrienden. Onze oudste gaat na de zomer naar de basisschool dus dat vroeg om een eerste bureautje. Opa maakte wel een heel mooi exemplaar voor Thijmen. Wat is hij blij met het huisje op zijn nieuwe kamer!

Juli was ook de maand met veel blog inspiratie en fijne samenwerkingen! Zo vroeg YEAR mij of ik de productfotografie voor haar laatste aanwinst wilde doen en fotografeerde ik de prachtige accessoires van HHuis bij ons thuis. Op Instagram werd Suus Loves een aantal keren genoemd met verwijzingen naar mijn blog! Zo ontzettend leuk om te lezen dat mensen mijn blog waarderen en erdoor geïnspireerd raken.

Niet alleen zijn onze jongens deze maand goed verwend met mooie dingen voor hun verjaardag. Mijn lieve collega's verraste mij met een aantal dingen van mijn Wishlist! Zo ben ik inmiddels de trotse eigenaar van de Hay Lup kandelaar en mag ik ook de Design Letters aan mijn collectie toevoegen. Hoe leuk is dat?! Naast mijn nieuwe aanwinsten van HHuis en Jotte heeft juli goed bijgedragen aan een nieuwe lading van prachtige accessoires.

Verder was ik bij het Meet The Blogger Flexa Evenement waar Flexa de laatste kleurtrends presenteerde. Wat een prachtige tinten en wat heerlijk om met mensen te zijn die net zoals ik een passie voor wonen hebben. Na zo'n evenement bruis ik altijd van energie en nieuwe ideeën.

Ook ben ik in juli druk bezig geweest met de voorbereidingen van mijn 1 jarige bestaan! Dit vraagt natuurlijk om een feestje voor mijn lieve volgers. Er komt half Augustus een té gekke Give Away met allemaal mooie items in stijl van Suus Loves. Houd goed mijn blog in de gaten!

Augustus wordt een maand van half werken en half vakantie. Na ruim 10 jaar ga ik het bedrijf verlaten waar ik met veel plezier heb gewerkt. Het is tijd voor iets nieuws! Iets wat goed bij mijn passie voor wonen en interieur past. Wow, wat heb ik daar enorm veel zin in!

Ik wens jullie een hele fijne inspirerende maand toe.

 
July Collage:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten