vrijdag 11 juli 2014

Things I love: String Pocket boekenkast

Al een tijdje heb ik mijn oog laat vallen op de kleinste variant String Pocket. Simpel en eenvoudig maar oh zo mooi voor styling in huis. Designed in ScandinaviĆ«, het kan ook bijna niet anders. De kleinste versie bestaat uit drie planken en is afgewerkt met zijpanelen van draad. Eerder schreef ik op mijn blog over de mini verbouwing bij ons op zolder. Door deze verbouwing komt er straks een kamer vrij op de eerste verdieping. Een kamer waar ik een 'walk in closet' wil combineren met een fijne werkplek voor moi. De string pocket staat dus bovenaan mijn wenslijst. Vandaag op de blog String Pocket inspiratie!

 
 
 
 
 
 
Foto's:
Foto 1: My Dubio, Foto 2: Home by Linn, Foto 3: Frida Berglund,
Foto 4: Nordic Days, Foto 5: Weekdaycarnival

Geen opmerkingen:

Een reactie posten