vrijdag 9 mei 2014

&Styling: té gekke accessoires van HHuis

Ik vind het heerlijk om thuis te schuiven met meubels en accessoires. Zo nu en dan een ander kleurtje op de muur en ik ben weer helemaal vrolijk. Accessoires zijn voor mij de perfecte manier om snel een andere stijl in huis te creëren. Ik houd van een rustige basis met vooral veel wit gecombineerd met hout. Opzoek naar een mooie aanvulling voor bij ons thuis, spotte ik de té gekke woonaccessoires van Heleen, eigenaresse van HHuis. In haar assortiment vond ik een aantal basics die een prachtige toevoeging zijn. Ik vind het leuk dat de lijn van Heleen net even anders is. Het zijn de kleine details die mij opvallen en waar ik blij van word. Zoals de dipkraal die terugkomt aan het houtendienblad en de woonketting, maar ook aan de halsketting en de armbandjes. De interieurkaarten hebben een speels grafische print en de handdoekjes met geborduurde hartjes zijn allermooist. Je ziet dat Heleen ervan geniet om mooie dingen te maken en andere te inspireren! Heleen startte met de verkoop van kaarten maar heeft inmiddels een goedlopende webshop met stoere woonaccessoires. Ik ben onwijs blij met onze aanwinsten! Geïnspireerd? Neem dan zeker even een kijkje op Heleen's Huis!


 
 
 
 


Foto's:
Suus Loves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten