vrijdag 20 juni 2014

Het is weekend!

Voor mij begint het weekend altijd op vrijdag! Tijdens de vakantie enorm veel inspiratie opgedaan en plannen gemaakt voor Suus Loves. Achter de schermen ben ik druk bezig! Aanstaande zondag ga ik een geweldig huis fotograferen in Amersfoort. Ik volg Mariƫt al een tijdje op Instagram en ze heeft een prachtige consistente zwart/wit look & feel in haar huis. Zo leuk om haar huis in het echt te zien! Ook ben ik bezig met een grote verassing voor al mijn volgers. Deze zomer bestaat Suus Loves namelijk 1 jaar. Wie jarig is, trakteert! Ik houd jullie nog even inspanning, maar het wordt geweldig. Deze maand staat in het teken van de onderstaande quote. Ik vond deze op de site van Annemiek van Miek in Vorm. Annemiek maakt prachtige illustraties en quote's. Ik neem regelmatig een kijkje op haar site en wat een inspiratie.
 
Fijn weekend!

 
Quote:
Annemiek van der Hoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten