vrijdag 2 mei 2014

Bye Bye April! Hello May!

Deze maand begint met het delen van mijn april collage en weer een té leuke printable van mede-blogger Elkse Leenstra. De kalender van deze maand bracht gelijk een glimlach op mijn gezicht. Luister naar je hart! Voor mij betekent dit genieten met mijn gezin, familie en vrienden. April was een maand met veel interieur, een nieuwe vloer, prachtige accessoires en zachte zonnestralen. Mei beloofd een mooie maand te worden met nieuwe avonturen, inspirerende mensen en heel veel liefde. Bring it on! Ik ben er klaar voor! Jij ook?

De kalender kan je downloaden op Elske haar blog, klik hier. Als je de mooiste foto deelt op Instagram met #elskeposter, dan maak je deze maand kans op het winnen van een aantal allerleukste kaarten.
 
 
 
Foto's:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten