zaterdag 19 april 2014

DIY: plusjes kussen

Hoe leuk is het om dingen voor je huis zelf te maken? Ik word er altijd enorm blij van, alsof je er dan nog meer van geniet! Een paar weken geleden kocht ik een allerleukste slinger met plusjes en het leek mij erg leuk om een bijpassend kussen te maken. Eerder stempelde ik een kussen maar dit keer dacht ik aan strijkapplicaties. Toen ik Sara, de eigenaresse van strijkapplicaties.nl benaderende, was ze gelijk enthousiast! Plusje verkocht ze nog niet in haar webshop, maar speciaal voor Suus Loves ontwierp zij deze met liefde! Afgelopen week spraken wij af en mocht ik een kijkje achter de schermen nemen. Met een tekenprogramma ontwierp zij de plusjes zodat ze perfect bij mijn slinger zouden passen. In een paar eenvoudige stappen had ik mijn té gekke kussen. Super easy en wat staat het leuk in ons interieur!
 
Wil je zelf ook zo'n leuk kussen maken? Dan heb ik goed nieuws! Speciaal voor lezers van Suus Loves heeft Sara deze plusjes in haar assortiment opgenomen. Normaal kosten 16 plusjes 6,95 euro maar met de kortingscode: suusloves-apps heb je ze al voor 4,95 euro (korting loopt tot eind mei 2014). Hoe leuk is dat?! Interesse? Klik dan hier 
 
 

 
Foto's:
Suus Loves

2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee Suus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk! Past goed bij mijn Pia Wallen sprei. Echt super mooi, ga het bestellen hoor. Bedankt voor de leuke tip! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen