dinsdag 25 maart 2014

Made W I T L O F

Instagram is een heerlijke plek om inspiratie op te doen, nieuwe mensen met dezelfde passie te ontmoeten én nieuwe merken te ontdekken. Onlangs kwam ik hier de prachtige handgemaakte lifestyle accessoires van Wit Lof tegen en werd gelijk verliefd! Eva Vos maakt deze unieke accessoires zelf en ik vind ze té gek omdat ze stijlvol en veelzijdig zijn. Niet alleen zijn de hangers erg leuk om in takken te hangen, maar denk bijvoorbeeld ook aan een label voor een bijzonder kadootje of hang ze met MT tape aan de muur.

Ter voorbereiding van Pasen heb ik een aantal Easter Eggs in takken gehangen. In combinatie met  zelf beschilderende eieren maakte ik een subtiele Easter look thuis. Niets geels, maar zwart-wit tinten bij ons dit jaar!

GI V E  A W A Y
Speciaal voor Suus Loves mag ik een set van Easter Eggs hangers weggeven. Vind je deze Easter look ook leuk voor bij jou thuis, doe dan mee!
 
Wat kan je winnen?
- 1 x set zelfgemaakte Easter Eggs, leuk ingepakt en Made Wit Lof
 
Wat moet je doen om kans te maken?
- Repost de afbeelding met #madewitlof of nog leuker laat ons zien waar je deze Easter Eggs gaat hangen.
- Volg Suus Loves op Instagram, klik hier
- Volg Wit Lof op Instagram, klik hier
 
 Deze Give Away loopt tot aanstaande zondag 30 maart 2014.
 
 Nieuwsgierig geworden? Neem dan een kijkje op de website van Wit Lof, klik hier.
 
 
 

Foto's:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten