dinsdag 11 februari 2014

Insta L O V E: stoere woonaccessoires van hout

Ik heb een zwak voor producten waarin hout wordt gebruikt. Het Nederlandse lifestyle label PUURRR heb ik al een tijdje op het oog en oh wat word ik hebberig van al die prachtige producten die Monique Brunt ontwerpt en maakt!
 
De PUURRR collectie bestaat uit een lijn van stoere hout producten, prikborden in de vorm van grachtenpandjes en een aantal allermooiste interieurposters.  Een compleet portfolio van woonaccessoires voor in en rondom je huis!
 
Het is moeilijk één favoriet te kiezen, maar de houten fotoblokken vind ik fantastisch! Een eigen afbeelding op een duurzaam houten blok. Persoonlijker kan bijna niet! De interieurblokken worden met de hand gemaakt. De afbeelding krijgt een ruw randje en wordt afgewerkt met een matte beschermlaag. Hierdoor ontstaat die stoere look waar PUURRR bekend om staat. Ook de quoteblokken vind ik allerleukst! Eenvoudig, stijlvol en dé perfecte accessoire om een leuk hoekje thuis nog mooier te maken.
 
Onlangs heeft Monique 2 nieuwe producten toegevoegd aan het portfolio. Een té gekke klok en hippe blokhangers. De staande klok is beschikbaar in diverse stijlvolle prints/tekst en heeft een zilveren/fluor roze secondewijzer. De blokhangers zijn dubbelzijdig en kun je helemaal zelf samen stellen. Ik weet wel raad met deze nieuwe producten...
 
G I V E  A W A Y
Speciaal voor Suus Loves mag ik zo'n té stoere blokhanger weggeven! Hoe leuk is dat?!
 
Wat kan je winnen?
- Een blokhanger helemaal door jou zelf samengesteld (collage 1, beeld links onderin)
 
Wat moet je doen om kans te maken?
- Volg PUURRR op Facebook klik hier
- Volg SUUS LOVES op Facebook klik hier
- Laat een berichtje achter waar je dit mooie product zal ophangen
- Sharing is Caring, heel fijn als je het bericht met je vrienden deelt
 
 Deze Give Away loopt tot zondag 16 februari 2014.
 
 Nieuwsgierig geworden? Neem dan een kijkje op de website van PUURRR, klik hier.
 


 Foto's:
Collage 2:
Beeld links onderin Suus Loves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten