dinsdag 14 januari 2014

Must Have: de looplamp

Sinds kort zit ik op Instagram en wat ik haal ik daar veel inspiratie vandaan! Heerlijk om bij mensen thuis te kijken en te zien hoe zij spelen met accessoires, kleuren en andere mooie dingen. Het is mijn nieuwe 'addiction' waar ik me helemaal aan over geef. Zo kwam ik op Instagram ook de 'hit' onder de accessoires tegen: de looplamp. De tegenhanger van de prachtige designlampen die je vast wel eerder hebt gezien. Het grote verschil dat deze beauty gewoon bij de bouwmarkt te koop is. Voor een kleine 13 euro koop je deze lamp bij bijvoorbeeld Karwei. Een fantastisch exemplaar: stoer en robuust. Klein minpuntje....de sterkte van het licht....deze is namelijk nogal fel (het blijft natuurlijk een bouwlamp). Als je een beetje handig bent, zet je er een dimmer tussen en anders staat het mooi ter decoratie. Vandaag op Suus Loves een aantal prachtige beelden ter inspiratie. Ik kan natuurlijk niet achterblijven en zal aankomend weekend een foto van de looplamp in ons huis plaatsen. Vind je het leuk om mee te kijken? Volg mij dat op Instagram, klik hier of zoek op #looplamp.

 





 
 
 
 

 Foto's:
Foto 1: Iris Petri en via Instagram , Foto 2: Svenska Inrednings Bloggar,
Foto 3: Via Von Living, Foto 4:Helt Enkelt Foto 5: Interieur wensen, Foto 6: 360 Volt

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke blogpost!
    Ze zijn geweldig, maar wat heb jij een mooie voorbeelden gevonden zeg.
    Leuk blog heb je! Je hebt er een volger bij.

    BeantwoordenVerwijderen