woensdag 1 januari 2014

Bye bye 2013! Hello 2014!

De eerste blogpost van het nieuw jaar! 2013 was hét jaar waar ik veel inspirerende mensen heb ontmoet, leuke samenwerkingen ben aan gegaan, met veel passie mijn cursus Styling aan de Artemis Academie heb afgerond, nieuwe Inspire vriendinnen heb gemaakt en bovenal mijn hart heb gevolgd! Het aankomende jaar kan alleen maar beter worden. 2014 is het jaar dat familie, vrienden en de liefde centraal staat. Samen genieten met mijn drie fantastische mannen. Met mijn zusjes en mijn allerliefste mama herinneringen koester en nieuwe avonturen beleef. Het jaar waarin ik nog meer inspiratie ga delen op mijn blog, ik me ga verdiepen in fotografie styling en wie weet wat er allemaal nog op mijn pad komt. Bedankt voor jullie support en lieve woorden!
 
2014, ik ben er klaar voor! Jij hopelijk ook!
Happy New Year.
 
Liefs Suus


 
Foto's:
Suus Loves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten