vrijdag 25 oktober 2013

Prachtig speels licht met Cotton Ball Lights

Van de week kwam ik Cotton Ball Lights tegen op Instagram en was gelijk verkocht! Een lichtsnoer dat bestaat uit balletjes gemaakt van katoengaren, waardoor er een prachtige speels licht ontstaat. Persoonlijk vind ik het altijd best lastig om op de juiste punten verlichting in huis aan te brengen, maar dit probleem is nu opgelost! Je kan het lichtsnoer namelijk overal in je huis hangen. Het staat niet alleen leuk in de woonkamer, op een kast of bij een spiegel....Zelfs op een kinderslaapkamer staat het allerleukst! De Cotton Ball Lights zijn in vele kleuren te verkrijgen en op veel sites kan je de kleurencombinatie zelf samenstellen. Ik heb de lichtjes in het wit besteld, een mooie toevoeging aan ons huis. Hoe en waar ik het ga ophangen....laat ik van de week zien! Fijn weekend.
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten