dinsdag 23 juli 2013

Musthave: Muurvaasjes by Otchipotchi

Elke week haal ik losse bloemen bij mijn vaste bloemenwinkel in het dorp. In kleine vaasjes zet ik de bloemen neer. Soms bij elkaar voor één rustig geheel en soms apart om de sfeer en geur door het huis te verspreiden. Ik word blij van bloemen op de slaapkamer, badkamer en natuurlijk op mijn werkplekje. Een heerlijk zomergevoel! De verfijnde vaasje van Otchipotchi staan hoog op mijn wenslijstje. Ze zijn handgemaakt door de Portugese kunstenares Paula Valentim. Heel delicaat en simpel! Prachtig op die lege witte muur bij ons in de woonkamer of op de slaapkamer naast het bed. Ik stel me drie exemplaren voor. Ofwel in een rechte lijn voor harmonie of juist op verschillende hoogtes voor een speels effect. Wat lijkt jou het leukst?

Zo mooi, pure eenvoud

Makkelijk te bevestigen aan de muur

Foto 1 & 2: Otchipothi


Geen opmerkingen:

Een reactie posten